• Gratis verzending in Nederland vanaf € 175,00

  • Professionele werkplaats

Zoeken

Verzend- en Afhaalinformatie

 

Verzend- en Afhaalinformatie

Bestellingen die op werkdagen voor 14.00 uur besteld zijn en waarvan wij de betaling hebben ontvangen, worden doorgaans nog dezelfde dag verstuurd.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.

Wij versturen alle pakketten met DPD. Als uw bestelling verstuurd is, ontvangt u hiervoor een e-mail met de verzendinformatie.
DPD maakt gebruik van een Track&Trace systeem. Hiermee kunt u zien waar uw pakket is. Ook informeert DPD hoe laat het pakket wordt geleverd op de dag
voor en de ochtend van de bezorging. Indien u geen SMS of mail heeft gehad, kunt u op de dag van levering kijken op www.dpdpredict.nl hoe laat uw pakket
wordt geleverd.
 

Wij bieden u standaard de volgende verzendmethodes:

Thuisbezorging

De bezorger probeert het pakket bij u thuis aan te bieden. Bent u niet thuis? Dan probeert de bezorger het bij de naaste buren te bezorgen. Als deze ook niet
thuis zijn, dan wordt het pakket naar de dichtstbijzijnde Pickup parcelshop gebracht waar u het pakket vanaf de volgende dag op kunt halen. De bezorger laat
altijd een berichtje achter in de brievenbus zodat u precies weet waar het pakket is. Heeft u geen niet-thuis bericht ontvangen, bekijk dan de vraag over
niet-thuis bericht wat u dan kan doen. U wordt ook via e-mail geïnformeerd dat u het pakket bij de Pickup parcelshop kan ophalen. 

Zodra u bericht van de DPD ontvangt wanneer u pakket wordt bezorgt en het komt u niet uit, dan kunt u de bezorgdag of bezorglocatie aanpassen.

Indien uw pakket bij een Pickup parcelshop is afgeleverd, heeft u 7 dagen om uw pakket op te halen, daarna gaat het pakket retour naar Zundapp-Tuningcenter.nl.

 

Servicepunt levering

Wilt u graag uw pakket ophalen wanneer het u uitkomt? Dat kan!
Klik op 'Selecteer Afhaalpunt' en u wordt meteen doorgestuurd naar alle Pickup parcelshops bij u in de buurt. U kunt zelf kiezen bij wie u uw pakket wilt ophalen.
U ontvangt een e-mail zodra het pakket bij de Pickup parcelshop is bezorgd. U kunt uw pakket binnen 7 dagen ophalen wanneer het u uitkomt, daarna gaat het
pakket retour naar Zundapp-Tuningcenter.nl.
 

Brievenbuspakje

Brievenbuspakje is een zending die door de brievenbus kan. U hoeft voor een brievenbuspakje niet thuis te blijven.
U kunt in de winkelwagen zien wat de verzendkosten zijn. Staat hier een bedrag van € 6,25 dan wordt uw bestelling verstuurd met een Brievenbuspakket.

Let op! Indien u liever uw bestelling met een standaard pakket geleverd wilt, neemt u dan contact op met ons, dan helpen wij u graag verder!

 

Afhalen in winkel

Uiteraard is het ook mogelijk om uw bestelling bij ons af te halen. Kies dan tijdens het afrekenen 'Afhalen in winkel'.
Zodra uw bestelling klaar staat, ontvangt u van ons een e-mail. U kunt dan contact met ons opnemen, om een afspraak te maken om de bestelling op te halen.
Indien u wat vergeten bent te bestellen is dat geen probleem. Wij hebben een ruime voorraad van onze producten die u ook zonder bestelling bij ons kunt kopen.

In onze winkel kunt u ook pinnen!

 

Verzenden Cadeaubon

Heeft u een cadeaubon in de webshop besteld, dan ontvangt u per e-mail een cadeaubon met een code.
Zundapp-Tuningcenter.nl cadeaubonnen op bankpas formaat worden per enveloppe gestuurd, hiervoor wordt € 1,50 verzendkosten in rekening gebracht.

 

Overige informatie

Bestellingen in een luchtkussen enveloppe versturen betekend dat wij u geen track & trace kunnen aanbieden.
Zo heeft u en ook wij geen zicht op waar het pakket is. Dit is de reden dat wij deze optie niet aanbieden in onze webshop.
Wij kunnen het voorstellen dat u toch graag deze keuze aangeboden krijgt, omdat de kosten hiervoor lager zijn.
Indien u dus toch graag voor deze optie wilt kiezen dan kan dat. U kunt dan contact met ons opnemen om de verzendkosten en betaling te regelen.
Houd u er wel rekening mee, dat wij niet aansprakelijk zijn bij vermissing van uw bestelling!

 

Belangrijk!

Het kan voorkomen dat wij voor een andere vervoerder kiezen om uw bestelling naar u bezorgadres te sturen.
Dit kan verschillende redenen hebben:
-Pakket te groot
-Te veel vertraging door de vervoerder
-Inleverpunt gesloten
-etc.
Indien wij uw pakket met een andere vervoerder sturen, krijgt u altijd een track & trace code van de verzendpartij!

 

Bij orders met een totaalbedrag boven de € 175,00 worden geen verzendkosten berekend.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »